1. Як записати в виразі суму двох чисел A і В? а) А і В б) A&B в) A+B г) A*B д) A/B 2. Як записати в командному рядку добуток двох чисел R i T? а) A*B б) RT в) R/T г) R*T д) RxT 3. Як записати в командному рядку: поділити два числа K i L, результат записати в F? а) K/L б) F:=K/L в) K=F/L г) F=K:L
Мета: - розглянути основні типи даних, поняття змінної.
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку І. Організаційний момент.
ІІ. Актуалізація опорних понять, знань, умінь, навичок 1. Що таке алгоритм? 2. Назвіть приклади алгоритмів з життя та їх виконавців. 3. Які основні властивості алгоритмів? 4. Назвіть способи задання алгоритмів.
ІІІ. Мотивація вивченої теми (проблемно-пошукова бесіда)
Мета: - пояснити учням поняття алгоритму, розглянути основні властивості алгоритмів. - створити умови для набуття досвіду самореалізації особистості учня; - забезпечити розвиток аналітичного мислення на етапі засвоєння теоретичних знань, вміння порівнювати на етапі практичного застосування знань, навичок, роботи висновки під час отримання результатів.
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку І. Організаційний момент.
ІІ. Актуалізація опорних понять, знань, умінь, навичок. 1. Стандартний пристрій введення інформації. (Клавіатура) 2. Спеціальне місце на диску, в якому реєструються всі відомості про файли (ім’я, розмір, властивості). (Каталог) 3. Набір команд для виконання поставленої задачі. (Програма) 4. Наука, що вивчає інформацію, та інформаційні процеси. (Інформатика) 5. Спеціальний друкарський пристрій. (Принтер) 6. Засіб зберігання інформації. (Диск) 7. Пристрій, на екран якого виводиться інформація. (Монітор) 8. Процес розбивки диска на сектори і доріжки засобами операційної системи. (Форматування)
ІІІ. Мотивація вивченої теми (проблемно-пошукова бесіда) ...