1. Частина ПК, призначена для підключення внутрішніх та зовнішніх пристроїв. а) вінчестер; б) принтер; в) USB-порт; г) материнська плата.
2. Пристрій, призначений для створення копій. а) сканер; б) принтер; в) ксерокс; г) монітор.
3. Вид пам’яті, призначений для прискорення роботи процесора. а) кеш-пам’ять; б) оперативна пам’ять; в) постійна пам’ять; г) реєстр.
4. Якого етапу роботи копіювального апарату не існує? а) експонування; б) розрядка; в) розпізнавання; г) очищення барабану.
5. Про який етап роботи копіювального апарату йде мова: «На даному етапі часточки тонера, потрапляючи на барабан, виявляють сховане електростатичне зображення, роблячи його видимим …»? а) відділення паперу; б) прояв; в) перенос зображення; г) експонування...
1. Як записати в виразі суму двох чисел A і В? а) А і В б) A&B в) A+B г) A*B д) A/B 2. Як записати в командному рядку добуток двох чисел R i T? а) A*B б) RT в) R/T г) R*T д) RxT 3. Як записати в командному рядку: поділити два числа K i L, результат записати в F? а) K/L б) F:=K/L в) K=F/L г) F=K:L
Мета: Розглянути та вивчити основні пристрої друку, їх принцип роботи. Розвивати навички роботи з пристроями різних типів та їх підключення, абстрактне мислення та логіку. Виховувати повагу до професії та повагу до старших.
Обладнання: Плакати: «Плотер», «Принтери», «Принцип дії лазерного принтера»; картки з тестами, кросворд.
Мета: - розглянути основні типи даних, поняття змінної.
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку І. Організаційний момент.
ІІ. Актуалізація опорних понять, знань, умінь, навичок 1. Що таке алгоритм? 2. Назвіть приклади алгоритмів з життя та їх виконавців. 3. Які основні властивості алгоритмів? 4. Назвіть способи задання алгоритмів.
ІІІ. Мотивація вивченої теми (проблемно-пошукова бесіда)
Мета: - пояснити учням поняття алгоритму, розглянути основні властивості алгоритмів. - створити умови для набуття досвіду самореалізації особистості учня; - забезпечити розвиток аналітичного мислення на етапі засвоєння теоретичних знань, вміння порівнювати на етапі практичного застосування знань, навичок, роботи висновки під час отримання результатів.
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку І. Організаційний момент.
ІІ. Актуалізація опорних понять, знань, умінь, навичок. 1. Стандартний пристрій введення інформації. (Клавіатура) 2. Спеціальне місце на диску, в якому реєструються всі відомості про файли (ім’я, розмір, властивості). (Каталог) 3. Набір команд для виконання поставленої задачі. (Програма) 4. Наука, що вивчає інформацію, та інформаційні процеси. (Інформатика) 5. Спеціальний друкарський пристрій. (Принтер) 6. Засіб зберігання інформації. (Диск) 7. Пристрій, на екран якого виводиться інформація. (Монітор) 8. Процес розбивки диска на сектори і доріжки засобами операційної системи. (Форматування)
ІІІ. Мотивація вивченої теми (проблемно-пошукова бесіда) ...
Тема: ЛПР. Робота з стандартними програмами ОС WINDOWS Мета: ознайомитися з стандартними програмами ОС, розглянути їх структуру та практично попрацювати з основними з них; розвивати логічне мислення, уяву; виховувати почуття відповідальності. Обладнання: Плакат «Графічний редактор», дидактичний матеріал у вигляді лабораторної роботи, комп’ютери. Тип уроку: Урок-практикум.
Тема уроку. Вивчення та використання обчислювальної техніки. Пошук інформації в Internet. Навчальна мета. Допомогти учням засвоїти методику пошуку інформації в Internet. Розвиваюча мета. Розвиток мислення, пам’яті, уваги; розвиток вміння застосовувати знання на практиці; розвиток діяти самостійно; розвиток впевненості в своїх силах; розвиток навичок роботи на ПК. Виховна мета. Формування інформаційної культури учнів, акуратності, дисциплінованості.
Навчальні посібники і обладнання: ♦ Комп’ютерний клас обладнаний комп’ютерами підключеними до мережі Internet. ♦ Гурій А.М., Інформатика та інформаційні технології. – Харків, ком. СМІТ, 2003 ♦ Тести для перевірки знань, картки. ♦ Практична робота до теми. ♦ Презентація по темі. ♦ Диск ППЗ.
Тип уроку – комбінований. План уроку. I. Організаційний момент. II. Мотивація навчальної діяльності. III. Актуалізація опорних знань учнів. IV. Виклад нового матеріалу. V. Перевірка і оцінювання навчальних досягнень учнів. VI. Підведення підсумків...